Äntligen piggare

Det är riktigt tråkigt att vara seg i kroppen så nu när förkylningen börjar släppa känner jag mig pigg och tar i med alla krafter i en kvart sen är jag däckad i två... kvartar haha.. Imorse var jag och Lina iväg och tittade på när Linda red en ponny som hade lite sprall i benen. En super söt liten sak. Linda är så himla duktig och har sjukt bra balans även på en sån liten plutt. Jag är impad! Och inspirerad såklart! Det är bara att öva och öva säger dom som vet.
 
Sen hade vi planerat att rida ikväll men jag hade missat att Lina även skulle till Bronzac så då blev min tid här hemma lite knapp. Ska hinna måla skåpet en sista gång, packa typ allt, skänka bort lite grejer som ligger överallt, få bort sänggaveln från rummet, äta, vila, rensa 4 påsar med grejer som jag inte orkat ta reda på, upp på vinden med grejer, hämta ner höst/vinterskor och få ordning på alla TJ grejer samt ställa undan en del. Så jag hade liksom fullt upp innan jag blev av med två timmar. Men nu efter drygt en timme hemma så känns det okej. Jag är ganska bra i fas med att hinna det mesta jag tänkt och så får jag omplanera imorgon lite istället.. För grejerna som jag gör idag skulle jag egentligen hinna lite imorgon också men då ska jag vara lite barnvakt och så måste jag tvätta lite eftersom jag inte hinner det idag. Så ja nu ska jag kämpa på lite en stund igen innan vi äntligen ska få rida!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0