Dagens

Jag vaknade precis. Jag kände på vägen från stallet idag att huvudvärken var på väg men jag tänkte att om jag åt direkt och drack mycket så skulle jag klara mig. Kom hem åt , drack och cyklade och handlade och röstade. Vid sju började jag må illa och så badade jag och la mig rak lång på sängen för jag kunde inte stå upp för det kändes som att jag skulle svimma. Poff jag somnade och vaknade som sagt nu. Huvudvärken är bättre men inte borta men det finns hopp om att jag ska kunna ta mig ut på en kissrunda med Baltazar och sen ta mig upp på vinden en sväng.
 
Förmiddagen idag var hur bra som helst. Lina tävlade med Dansa i Rengsjö och det gick jättebra! De red även lite i skogen intill ridbanan och det var så mysigt. Väl tillbaka i stallet red jag ut på världens piggast Winston. Alltså jag vet knappt hur jag ska rida honom för att han är så annorlunda. Kul men svårt och lite läskigt. Han är även väldigt mycket mer böjlig och mjuk motför vad han brukar vara så det är ju skoj. Lina red honom också lite idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0