Helgen har gått i lathetenstecken

Alltså dessa möten med matpauser, fikapauser, långa sittningar med lite för mycket kaffe och till och med lite vin ger mig inte direkt den hälsosammaste helgen. Hela helgen har ändå gått över förväntan, dagarna gick fort och vi fick massor gjort. Vilket såklart var tanken. Men ikväll efter stallet kände jag att kroppen verkligen behövde ut och luftas lite så jag tog en promenad runt stan med Baltazar och jäklar vilken ork mina ben hade. Helt galet, det kändes som att jag var ute och strosade och jag stannade ju med Baltazar flera gånger och andades en stund nere vid vattnet. Ändå visade tiden på en bit över 6 km i timmen. Sjukt härlig känsla. Undra om det är Tabata träningen som visar resultat :D!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0