Mitt i natten

Ja här sitter jag och surfar runt. Har gjort den sista fotoboken lite snabbt eftersom rabatten gällde till inatt klockan tolv. Skickade in kvart över men det funkade ändå som tur var. Så nu kostade böckerna 258 kronor styck istället för drygt 400. Mycket bra deal.
 
Nu ska jag käka någon nattamat innan sängen härgrar. Har vart på tjejmiddag hos Linda ikväll och ätit årets troligtvis sista grillat. Väldigt gott med tre olika såser och sallad. Till efterrätt fick jag hallon, blåbär och grädde, LYXIGT på en tisdag och alla andra dagar i veckan också.
 
Imorgon ska vi vara i Söderhamn hela halva dagen igen. Först två besök på olika skolor och sedan möte med de som betalar allt vi gör :P. Skoj ska det bli. Efter det blir det en skritt och lite travtur på Winston och sen blir det Fitcampens sista riktiga träningspass. Tråkigt nu när jag väl kommit in i det. Men skönt att slippa vara uppbokad och behöva åka ända till Järvsö.
 
Nu tar jag och säger godnatt och sov så gott! Jag har vart trött sedan 14 idag så jag lär sova göör skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0