Vad hände?!

Är det kosten och att jag vart ur fas som gjorde att jag var lite allmänt förvirrad på livet. Trött och sliten har jag känt mig. Är det kolhydraterna som orsakat min kropp en massa fluff? Jag vet inte men jag vet att jag inte vill vara där. Lina upplevde nog att jag var lite tröttare just på grund av jobbet, men jag tror mer att det var för att jag åt fel och hade lite för mycket inplanerat eller bara var lite lat. Kanske är det höstluften eller Fitcampen som kickat igång mig! Eller så var jag i sockernojja?!?!
Godishuvud :P
 
Det känns skönt att äntligen tagit tag i mig och hamnat på "normal*nivå i energin. Jag känner mig riktigt lycklig och lite sprallig. Lite sådär farligt sprallig som gör att jag kan träna för mycket eller bli för full. Jag känner mig liksom sjukt taggad inför helgen som är en verksamhetsplanering med jouren?! Hur det ens är möjligt är för mig ett litet mysterium.
 
Det enda jag känner mig riktigt otaggad på är att söka jobb. Det måste jag vända. Hur vet jag inte riktigt ännu men jag ska nog gräva ner min stridsyxa mot ett möjligt alternativ. Ibland kommer mina gamla vanor tillbaka och mitt nya jag tycker lite att mitt gamla jag har RÄTT att vara tjurig. Men frågan är hur länge och om det är mig eller någon annan jag straffar i längden. Jag hoppas ju att det är någon annan men det kan ju vara en väg in för mig i framtiden om jag "ger mig". Men jag känner att det sitter lite långt inne haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0