Jag i ett nötskal

När jag väl vet att jag har en dag då jag är fast i saker så bokar jag upp allt. Idag skulle jag vara barnvakt till Liv. Sen blev jag hundvakt till Sune. Sen ringde syrran och frågade om jag kunde ha Vidar för han ville inte på fritids. Så tillslut stod jag där med två hundar, en bebis och en sprallig kille på en kickbike. Vi har haft en toppen dag verkligen!
 
 
Vi bestämde oss för att luncha ute i gräset vid lekparken på Långnäs. När vi kommer dit är det marknad! Höst?marknad. Men vi kringelkrokade oss ut och slog oss ner i gräset och gungade och hade det himla härligt!


Sen gick vi ut till Sjön och Sune badade och Ballen drack lite vatten. Liv satt och tjottrade i vagnen. Vidar åkte runt som en vettvilling och älskade all asfalt! Efter några timmar lämnade vi tillbaka Liv till sin nyklippta och nyshoppade mamma. Så åkte vi hem och hämtade badkläder och begav oss mot Växbo för att plocka lite jordgubbar att ta med till stranden. Vi fixade även lite med en låda som kommit på villovägar till "Växbo på Hoj"! Sen åkte vi till Skidtjärn och Vidar badade och bygde slott, jag stod mest i vattnet upp till fotknölarna. Men så tar jag något steg bakåt av någon anledning och plötsligt är det en djup grop som jag helt tappar balansen av så att jag druttar rakt ner i vattnet med kläderna på och med telefonen i handen. Guuud... ja badkläderna var ju överflödiga att packa med i alla fall. Sen åkte vi hem till huset och lagade tacos! Mysig och helt underbar dag för själen!
 
 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0