Matlådor

Hade massor med saker som jag ville göra i helgen men istället bortprioriterade jag allt. Jag har vart i stallet med Lina och donat med Dansa. Winston har ju tappat en sko och har faktiskt knappt fått komma ut ur hagen. Mormor är sämre igen och det är fördjävligt. Troligtvis är det på grund av att läkare inte gör sina jobb ordentligt och det gör mig så jävla arg.

På lördagkvällen tog jag därför en hemmakväll och lagade massa matlådor! Åkte och handlade och strosade runt och valde mat. Älskart! Nu har jag hela frysen full med matlådor och det behövs. Gjorde köttfärssås, Hönsfärssås(haha finns det nått som heter så?!) och fläskfile med Sambal i ugn.
 
Imorgon väntar ett sista jobbdygn på mitt favorit jobb! Sen får vi se vart det bär. Vet att någon skulle prata med sin chef om mig och det kanske bådar gott. Nu ska jag se nått avsnitt CSI, börjat på säsong 1 och det finns 9 så då vet ni vart man hittar mig i några veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0