Nyduschad häst

Några timmar i stallet blev en hel dag, typ. Jag red ut på E och provade att rida längs tågrälsen men W gillade inte riktigt underlaget så det var lite tråkigt. Han var annars lite sprattlig. Sen var det något i Kyrkan så vi kom knappt framåt, han vill verkligen stanna och mysa in sig hos alla men de flesta tycker att han är såå stor så de vågar knappt gå fram haha.. När vi kom hem så duschad vi i en timme. Sen fick han gå på gården och torka lite för att jag skulle hålla kolla så att han inte rullade sig i gegga det första han gjorde. Han är ju lite seg så när jag hörde att han krafsade med hoven så hann jag ut och avleda med en morot eller två.
 
 
 
 
 
 
När han var klar så var resten av min dag inställd på grund av blåsten. Så efter några timmar lurade jag med mig Lina till Trollharen på buffé! Sååå gott! Sen lämnade jag av henne på ridbanan i Rengsjö medans jag åkte på möte i Växbo. Sen fixade vi lite med "Växbo på Hoj" innan vi drog oss hemåt. Imorgon väntar jobb och det känns helt okej med lite uppstyrt liv en dag. Drar nog till Orbaden och solar och badar några timmar om det blir varmt!

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Wow vilken häst!!

Svar: Ja han är härlig :)
Hanna

2015-08-17 @ 11:17:54
URL: http://allamarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0