Time goes by

Känner att jag inte alls hinner med att dokumentera allt som händer här. Känns tråkigt då jag i flera års tid kunnat gå tillbaka och se vad och när jag gjort saker och hur jag kände om livet.

Ska kanske försöka att klicka in här och göra lite korta inlägg om dagen då och då så att jag får lite liv här igen.

I helgen har killarna bott här och vi har myst massor och bråkat lite. Dom är helt underbara! Efter Linas och min ridtur idag så skrittade Vidar av honom. Det roligaste var att när han skulle hoppa upp så skulle han slänga/sparka upp foten till stigbygeln men lyckades istället tappa balansen och ramla rakt ner i en vattenpöl och lera hahaha  😂 .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0