Jag har aldrig läst något mer korkat

 
http://www.metro.se/metro-debatt/mattias-svensson-satt-stopp-for-de-praktiga-tobakshatarna/EVHobr!T8qQV1X076BY/
 
Det står så mycket korkat i denna artikel så jag kan inte ens ta den seriöst. Jag tror att den är ett skämt. Hur kan man idag inte inse skadorna rökning gör? Och om rökning skulle bli olagligt så skulle rökarna välja att bli kriminella. Gash vilka otroligt hemska åsikter denna människa utger sig för att ha. Jag blir rädd. Men jag blir ju rädd för människor som röker också, jag förstår det inte alls. Det är för mig samma sak som att jag skulle välja att varje dag ta en spruta med gift som tog mig närmare döden helt på egen vilja. Helt sinnessjukt.
 
Jag hatar rökning. Kommer alltid att göra. Och nej jag tycker inte att rökare ska ha ett val. Ta bort skiten bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0