Bläää

Det är så jag känner idag. Har ont överallt i kroppen och känner mig trött. På ridturen idag kände jag bara för att lägga ner. Det är alltid något krångel med min kropp. Är det inte knän som hoppar ur led så är det handen som inte orkar hålla tygeln och just nu är det ljumskarna. De gjorde så jävla ont idag att jag tappade luften. Jag vet inte om det är något som ruckats lös av all skrittning för det är efter det den här känslan har kommit. Det är helt ohållbart att rida med denna ondhet. Jag kämpade på så gott jag kunde idag men det var inte kul och det gjorde jävligt ont. W var snäll som aldrig förr och bara gick och gjorde precis det jag ville. Eller ja det gick nog bra eftersom vi fick rida först i traven annars skulle han nog dragit mig ur sadeln. Jag får ju ingen kraft och känner mig helt värdelös där jag sitter.
 
Fan vad hatar det här. Jag känner sån stor maktlöshet över min kropp. Varför kan den inte bara funka och må bra. Jag blir så himla ledsen av det här. Känns som att hur mycket jag än vill så funkar det inte. Jävligt less. Och som idag red vi med Lina och Dansa och Dansa ska gå vissa pass per vecka men det funkar ju inte när jag inte kan. Innan det här med ljumskarna så hade jag ändå inte tillräcklig med ork i låren, de orkar inte så mycket som jag vill och tappar man styrkan så försvinner balansen och all något så när bra ridning totalt. Fuck.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0