Min booty on a pic

 
Jag stör mig mycket på mina lår. De är flebbiga och dallriga. Men nu när jag gått upp några kilon igen så har jag mindre problem med blåmärken på grund av att låren guppat runt motför tidigare. Jag vill ju dock gå ner igen så låren kommer ju bli sladdrigare snart igen. När jag häromdagen såg mig själv på kort i mina gråa ridbyxor så kände jag att jag tyckte att låren så helt ok ut. De gråa ridbyxorna är yber tajt och trycker väl ihop benen så dom blir mer välformade och det är ju toppen.
 
När jag igår skulle knäppa ett kort på tröjan jag köpt så råkade det bli en bild på mig själv bakifrån i spegeln först. Och det är bra att ibland få se sig själv från olika vinklar haha.. Jag kände att jag såg helt okej ut. Skönt!
 
By the way går maten toppen. Träningen är obefintlig. Ridningen orkar jag med och kämpar vidare med att bli starkare i. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0