Mitt hjärta

Baltazar höll på att bli påkörd ikväll. Och jag var helt maktlös. Jag kunde bara stå där och se på medans en bil kom närmare och närmare mitt hjärta. Baltazar älskar snön och var överlycklig när vi kom ur bilen. Jag tänkte ta ett kort så jag tog upp telefonen och vips så kom den andra bilen och Baltazar var där. I sista stund ser det ut som Baltazar vänder men han skriker ett kort skrik och sen är bilen mellan oss så jag ser inte vad som händer. Bilen åker iväg och jag ser Baltazar komma springandes. Haltar inte och verkar ok men lite rädd. Känner igenom honom när vi kommer in och han verkar inte ha ont.
 
Så jag sätter mig i soffan och donar lite på datorn och så ska jag gå och hämta ett glas vatten och då är hela golvet fullt med blodspår. Han har tappat en klo. Jag ringer mamma för jag kände att jag typ svimmar snart. Jag är nog i chock och Baltazar tycker att jag är jättekonstig som sitter på golvet och grinar och andas. Ringer Lina och berättar vad som hänt och jag börjar grina igen. Jag orkar inte ens tänka "Tänk om" om det här. Jag är bara så himla glad att han klarade sig levande.
 

Kommentarer
Postat av: Bitta

<3

2015-01-11 @ 17:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0