Vad passar mig?!

Jag vet inte hur jag fungerar bäst. Ena stunden känner jag att det är bäst att bara äta bra eller att bara ha fokus på träning och ena stunden känner jag att jag måste köra all in för att få det att funka. Men nu känner jag att det finns ingen "metod" som fungerar lätt för mig. Jag måste vara 99% motiverad hela tiden annars fallerar det. Jag kan inte börja laborera med kosten och jag kan inte gå ner mig på grund av att jag får problem med någon kroppsdel av träningen. Om jag håller 99% motivation och fullt fokus på min resa så ska det gå. Jag är hoppfull. Det får bli så att jag håller kosten och sen tränar jag det jag kan hårt, när det inte går så har jag ännu mera fokus på kosten. Det har jag aldrig provat så det kanske funkar?!
Så detta är förebilderna, tagna på kvällen men det är likabra. Jag är inte missnöjd med min kropp nu faktiskt och det är skönt. Jag vill känna mig lättare och starkare igen. Känna gooet i benen och känna att jag orkar! Så även om detta innebär att min kropp kommer att ändra utseende så är det som vanligt känslan jag vill åt mest. Jag vill dock se slimmare ut, så som jag tidigare har sett ut faktiskt. Det jag dock kommer ihåg är att det medför sladdrigare kropp och det är mer psykiskt jobbigt än att vara lite fluffigare som nu. Jag ska dock ändå tillbaka dit. Det är mitt första mål!
 
Det jag kommer prova nu eftersom jag inte kan gå snabbare promenader är mitt gamla gym och den maskin jag har mest hatkärlek till av dom alla CROSSEN. Jag tänker 33 minuter minst 2 gånger helst 3 gånger per vecka. Jag håller alla mina tummar och tår att alla kroppsdelar håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0