Livet på landet

Vädret är perfekt idag! Lite sol, lite moln och lite blåst! Sitter ute i väntan på att mamma och pappa ska komma hem. Min bil ska på lagning, får ont i magen bara av att tänka på det. Är det inte sjukt hur man kan påminnas av härliga och galna stunder av en låt! Just nu(och oftast) dunkar gamla punkfavoriter i högtalarna. Ebba Grön, Dia Psalma och Mimikry!
 
Nu har jag ätit så mycket jordgubbar att jag klarar mig ett tag. Pappa har ett litet jordgubbsland! Fanns hur mycket jordgubbar som helst. Älskar att vara här. Speciellt när jag får vara själv. Det är nästan alltid folk här. Tror inte vi ätit en måltid här de senaste veckorna under 10 personer. Men det kanske är så att jag är här när alla andra också är här. Vi har ett väldigt öppet hus där alla är välkomna och det ska mamma och pappa vara stolt över tycker jag :)! Men ibland blir man lite galen på alla människor. Nu är det bara jag, Ballen och Simba.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0