Onsdag

Jag slumrade bort typ hela förmiddagen idag. Himla skönt kan jag lova. Ibland blir jag så trött av att sova på jobbet trots att jag sover fler timmar där än hemma. Emma upplever samma sak så det är kanske något i luften. Under tiden jag var hemma så hade jag Tingeling på i bakrunden. Så härligt det är med barnfilmer, jag blir i ett riktigt skönt mood.
 
Åkte till stallet i förväg och fixade med Winston så att jag skulle vara redo för Dansas aktiviteter när Lina slutade jobba. Skon satt kvar! Jag borstade och mockade sen satt jag ute i solen på en stubbe och käkade jordgubbar med grädde. Lina kom och vi hämtade hem Dansa och Noa från betet. Lina red på åkern och jag knäppte massa fina? kort. Dansa är himla fin i kroppen nu! Musklig och smidig.
Efter stallet blev det snabbdusch och sen iväg på möte med Tjejjouren. Ett riktigt bra och givande möte som dock gav några inbokade helger framöver vilket jag egentligen inte ville. T.ex. kommer jag missa Hoffmaestro i Stockholm. Det är godis ÖVERALLT på kontoret, ikväll gick det bra, men vafaan är grejen?!
 
Mötet drog ut på tiden som vanligt då vi inte träffats på ett tag så kvart i tio skyndade jag in på affärn för att handla mat till resten av jobbdagarna och till fredagens tävling(om den nu blir av).  Idag har jag vart sugen på ALLT möjligt. Mått lite småilla av det fett jag pillar i mig men hållt mig från allt skit. Känner att min magen börjar må tipptopp igen vilket är galet skönt. Jordgubbar är en lyx jag tänker unna mig om det inte går över styr. Jag shoppade torsk som jag lagade till när jag kom hem(recept kommer). Nu kör jag kyckling i ugnen som jag ska ha till fredag. Kommer köra en enkel matlåda med kycklingfilé och lite annat smarrigt. Det kommer dock inte bli en kycklingsallad för det blir för mycket kolhydrater för mig. Tänkte fixa till Lina och Katja också men dom får lite extra kolisar på sidan av.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0