Utvilad

Ligger i sängen här på jobbet och är alldeles för otrött för att ens försöka sova. Äntligen kanske jag har kommit ikapp i min sömn. Jag vet att de säger att det inte funkar att sova ikapp eller bunkra upp sömn men jag tror att det funkar litegrann.

Idag har min hjärna snurrat i att starta företag. Catering med matlådor? Lchf? Fester? lokaler? 
Boende för gamla? Psykiskt sjuka? Barn med problem? Familjehem? Levande bondgård? Boende på en gård? Jag vill göra någonting viktigt och som jag tror på! Jag tror på att djur och natur är läkande för kropp och själ.

Idag har vi vart och hälsat på W. De älskar ju Baltazar här. Tänk vad mycket nytta djur skulle göra för de som bor såhär. Djurterapeut?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0