Älska att vara vaken på natten

Det är min allra bästa tid på dygnet. Då allting är gjort och klart och jag vet att jag kan sova hur länge jag vill imorgon. Ikväll känns det ännu bättre då jag har haft en slapp dag i stallet med ridtur med Lina och Dansa och sen ett besök till Bronzac. En kväll hos Veronica och pratat livet och Tindrat! Alla borde ha en Veronica i sitt liv! Jag känner ju lite så om alla mina vänner egentligen men jag mår alltid så himla bra när jag åker från Veronica. Tänk att ha en effekten på folk. Så himla härligt! Hon tyckte att jag borde starta eget företag som konsult och prata med anställda och förmedla till chefen, inte en så dum idé!
 
Saker som legat över mig som jag borde ha fixat i en veckas tid är nu gjorda. Beställt 4 nya ridbyxor för skattepengarna jag fick tillbaka. Betalat tillbaka 4000 kr som jag var skyldig "resekontot". Räknat ut hur mycket jag lånat av mina sparpengar under året, tanken är att jag ska betala tillbaka en hel del nu under sommaren. Skickat in håranalysen. Bokat läkartid skulle jag vilja skriva, men det var tydligen svårt att få under sommaren. Ställt min i lägenhetskö. Gjort någon låneansökan. Bokat visningar på lägenheter. Beslutat mig för att skita i att byta bil fram till augusti(det bara stressar mig just nu, veligheten). Beslutat att i slutet av månaden bedömma om jag ska ta mig råd att köpa en ny telefon. Bestämt mig för att ta Baltazar till veterinären igen. Många tankar har blitt rensade och beslut är tagna vilket gör livet lite härligare att leva igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt!

2015-06-23 @ 16:36:50
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0