Andaas

Ja det har vart mitt mål ikväll. Ryggen var mycket bättre imorse. Kunde gå och behövde inte stanna eller skrika eller grina varje gång ryggen högg. Åkte till stallet. Mockade och donade lite med Winston. Packade in Dansa i transporten och åkte till Spännars. Började efter några timmar känna av ryggen mer och smörjde då med Voltaren. Jag stod mest stilla och hängde på ett staket eller en vägg. Men så var det några som hade problem att få in en häst i transporten så då tog jag linan och visade Dansametoden. Hur smart? Kan knappt stå och så erbjuder jag mig att dra in en häst i en transport haha.. jag drog dock inget utan återgick till att göra ingenting. Ganska snart efter det trodde jag att jag skulle ramla i backen, det gjorde så ont, hela ryggen krampade. Jag drog mig till bilen och satt sedan där och grinade typ. Så sjukt, det som hade blitt så bra. Sen hjälpte jag Lina in med Dansa men annars satt jag i bilen tills jag var hemma. Lina tog in hästarna och donade medans jag halft som halft dog av kramper. Ringde 1177 också för jag tänkte om det kunde vara något farligt. Sonja, sjuksköterska, var lite flummig men bad mig ta piller och ligga med värmedyna. Jag äter inte piller och värmedyna har jag ingen så jag kör med hästlinement och badkar. Jag borde inte avlida av det och det är bra om jag rör mig om det inte gör ont för då kanske det är dumt haha.. om det gör jätteont imorgon bör jag uppsöka vård, jag tänker att jag kan avvakta en vecka iaf. 

Vet egentligen inte varför jag skriver allt detta. Kunde bara skrivit skitdag. Men vill nog berätta hur jävla ont det gör så ni tycker synd om mig haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0