Ballongmage

Jag erkänner... jag har inte ätit en enda felaktig tugga denna vecka! Imponerande? Nä inte direkt men jävligt skönt och det var längesen mitt fokus var såhär skarpt. Ni vet ju vad mitt mål är, att hoppa ett hinder med dunderklunsen. Om det ska gå så som jag vill så läre jag träna bra och äta rätt.
 
Jo just det, som rubriken säger så har jag av någon anledning 2 kvällar denna vecka haft uppsvälld mage. Ikväll är en av dom och jag kan inte förstå riktigt varför. Den gör inte ont eller är besvärlig som när jag ätit något fel utan den är bara pösig och lite degigare än vanligt. Grymt opeppande då jag vill se min kropp slimma av och inte pysa ut sig mer.
 
Imorgon ska vi köra hårdkörning efter Landavägen med hästarna så jag funderar på att skippa morgonpromenad runt stan. Frågan är om det är värt en dags vila? Kanske ska känna efter efter ridningen om knät pallar? Men hur kul är det att gå ut och gå en lördagkväll? Fast... gör jag detta för att det är kul? Gör jag detta för att jag har ett mål? Just det, vart tog det där fokuset vägen nu då?
 
 
Nu hittade jag det, fokuset. Sådär vill jag aldrig mer se ut och känna mig i min kropp. Vet ni att jag helt ärligt inte ens har kunnat kolla på alla dessa bilder som vi knäppte i underbart ljus ute på åkern på grund av hur min kropp ser ut. Så många kort på min finaste och alla är förstörda av en plusfig och dåligt mående Hanna. Men visst är han världens finaste häst? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0