Härliga fredag

Det är så stökigt här hemma efter de små katterna som levt rövare här i några dagar. Nu har de dock åkt hem så då tänker jag ta tag i städningen. Är trött på min stora bruna matta i vardagsrummet som aldrig går att få riktigt ren och fräsch. Tänker nog kasta ut den. När solen skiner in genom fönstren är det ju damm överallt. Har kastat ut täckena och kuddar på balkongen och vädrar genom hela lägenheten. Det känns som vår idag! Lovely!
 
Det värker lite i min kropp sen träningen igår, min mage lär ju bli stark som satan nu. Men jag tog en promenad i solskenet med Baltazar och lyssnade på podd.
 
 

Drygt 6 kilometer i solskenet med min kompanjon! Älskar denna rundan med hästar runtomkring.

Ett filmklipp publicerat av Hanna Jonsson (@hannakjonsson) Mar 6, 2015 kl. 4:01 PST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0