Hello, trött på mig?

Jag är nämligen lite trött på mig själv. Jag går här hemma och ajajajar för mig själv. Badar i hetvatten och linement, läser tidingar, lyssnar på poddar, kollar på serie och ligger raklång och stirrar i taket. Mår himla bra föutom ryggen. Trivs liksom med mig själv haha.. Känns dock som att jag sitter fast i min kropp. Vill bara hoppa upp och plocka ordning, rensa, städa, gå ut, åka till stallet ja men allt som jag inte kan just nu. Kändes lite bättre idag igen men det blir sämre på eftermiddagen. När jag skulle byta kläder och åka till stallet så högg ryggen till och jag fick rulla upp mig ur soffan och bytte sedan stallet mot några timmar i badet, igen.
 
Rastlös är bara förnamnet. Så himla ledsen att jag missar så mycket tid med Winston. Dåligt samvete för att Baltazar inte får så mycket tid ute. Tacksam för att Lina roddar stallet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0