Ljusdal

Halv sju imorse kom mamma hit med kattungarna. Lite trött gjorde jag mig klar och så åkte vi till Ljusdal jag och djuren. Jag lämnade in kattungarna hos världens mysigaste veterinärhus där de hade en levande katt på disken. Kändes så skönt och tryggt att lämna dom där.

Så åkte jag och Baltazar till parkeringen vid  Kyrkan i Ljusdal. Sen tog vi en promenad runt Kyrksjön och samlade lite Geocachar. Så himla kul att de finns överallt. Vi letade 3 och hittade 3!! Har nog aldrig hänt!



Vid elva var kattungarna klar för att hämtas och veterinären pratade så gott om dom. De hade charmat alla de mött och varit lika keliga som vanligt. Jag rekommenderar alla er som vill kastrera era katter att göra det där! De kör en kampanj just nu för alla som är med i Djurskyddet Norra Hälsingland (200kr). Kastrering, vaccinering och chipmärkning 350 kr för hane och 700 kr för hona. Mycket billigt men också ett väldigt seriöst ställe!
Lämnade av dom hemma hos mamma och enligt henne är de smått galna och pigga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0