Naprapat

Ja idag fick jag nog när jag framåt eftermiddagen kände att ryggen började göra mer ont igen. Jag ringde en naprapat och fick en tid på en gång så jag åkte dit. Helt livrädd såklart. Jag har aldrig tidigare vart hos en naprapat så jag kunde ju bara fantisera vilt om hur hemskt det skulle bli. Men han var hur bra som helst för en kontrollmänniska som mig. Berättade vad han gjorde och när. Jag grinade och var allmänt jobbig men han var otroligt snäll och lät mig hållas haha.. Jag tror att han inte riktigt kunde knaka ut mig så mycket som han ville på grund av att jag spänner mig istället för att slappna av då han ska trycka till.
 
Han knakade lite i ryggen men också i tårna, fotleder och ovanför knät. Kände mig helt överlycklig då jag gick därifrån. Inga hugg på hela resten av kvällen! Det gör ont men inte alls som innan. Ska tillbaka på måndag. Det ska bli bättre i två dygn framöver, jag hoppas bara att det inte blir sämre igen, för då kommer jag må hyffsat oavsätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0