Simba och Nala is in the house

En tur till mamma och pappa och plocka upp katterna blev det. De var hur lugna och snälla som helst i bilen. Simba kurrade typ hela tiden och Nala satt mest och kollade. De blev lite oroliga en stund och ville trycka sig mot min hand genom tyget men det skrek inte vilket är skönt.
 
Så hoppade vi ur bilen här hemma. Jag, en hund, en kasse med kattmat, en kattlåda med pellets i, en kasse med stallkläder och en bur med två katter. Får ihop allting på mina händer och SVISCH så åker mina benkors och tvärs och jag ramlar..... RAKT på buren.. Det som gick så bra :P. Katterna överlevde som tur var och jag kravlade mig upp igen och skyndade mig hem och in. Nu är vi alla inne och Katten är lite småtjurig och morrar åt småttingarna men det lägger sig nog snart.
 
 

Dom skriker och skriker i bilen @britt_jonsson128 ;-)

Ett filmklipp publicerat av Hanna Jonsson (@hannakjonsson) Mar 1, 2015 kl. 8:34 PST

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0