Flög av

 
Idag kastade han av mig för första gången. Jag hade inte en chans att sitta kvar. Han blev rädd för en robotgräsklippare och tvärnitade och hip som happ så låg jag i diket. Han blev nog lika paff som mig. Jag utropade "Nu har jag flygit av Lina!!" på ett glatt sätt. Jag var så glad att jag inte hade brytit någonting och överlevt haha.. Helt sjukt att jag från att jag ser gräsklipparen till att jag ligger i diket och kollar upp på Winston inte kommer ihåg alls hur jag flög eller landade. Slog högersidan och vänster knä. Resten av ridturen gick bra men jag kände av högerarmen och nacken lite då vi travade och galopperade. Nu är jag bara lite öm på höften/låret, i överdelen av armen, fotknölen och i nacken. Har ont i vänsterhandled också så jag vet inte om jag hade tygeln i den handen kanske.. Imorgon är jag nog lite stel men jag hoppas att det inte är för mycket då det är mitt första jobbdygn!!

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Skönt att du inte bröt nåt i alla fall!

Svar: Ja väldigt skönt!
Hanna

2015-05-16 @ 18:29:43
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0