Friday

Sitter i soffan och känner hur himla trött jag är. Inser att jag inte har ett enda måste förrän på måndag klockan halv tio!! Men jag har flera härliga saker inbokade i helgen som jag ser fram emot. Stallet blire såklart både lördag och söndag, rida ut och njuta av ljuset! Kicki kommer kanske med sin häst och rider en tur med oss. Lördagen är tänkt sovmorgon, rida, middag med vänner och sen utgång! Söndag är tänkt Sovmorgon, tvättid, rida och middag med familjen på Strand. Känns som en helt lagom helg!
 
Jag känner mig väldigt peppad på livet! Jobbet känns riktigt bra och lite lugnare. Känns som att jag nästan hinner med allt jag vill med Winston. Jamen saker börjar ordna upp sig lite och nu hoppas jag att allt håller i sig framöver!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0