Tredje gången gillt?

W hade tappat ena skon idag när vi kom till stallet. Alltså jag är så trött på det här nu så jag vet inte vad. Äntligen en ljus dag att rida på liksom och så kan jag inte göra någonting med honom. Himla irriterande. Hängde med Lina och Dansa på en tur till Hårga on my feets.
 
Väl hemma har jag lagat god lax med örtsås och svampsoppa! Älskar hösten och alla soppor!
 
Har även möblerat om i vardagsrummet. Blir aldrig klar här känner jag. Vill inte ha min tvbänk längre. Tittar ju inte på tv så jag har skiftat lite möbler. Nu har jag skrivbordet framför fönstret och det känns sådär. Jaja det får vara såhär ett tag nu tills jag hittar någon bättre idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0