Verksamhetsplanering all weekend

I helgen ska jag och mina Tjejjours tjejor husera i Järvsö och planera vårt år 2016! Känner mig så himla glad att jag har dessa brudar i mitt liv! Kommer nog bli en härlig helg med mycket nya planer och ideér! Några jobbiga beslut ska tas och som vi måste komma överens om hur vi ska tänka i/om. Sen ska vi sova i sköna sängar, käka frukost som någon annan gjort, dricka vin? och bada bubbelbad. Jag har fått en idé om att klättra uppför en av skidbackarna (gick en snabb promenad igår och kände inte av någonting i knät, därav skenar mina önskningar iväg på en gång). Annars kanske jag bokar in en kort sen dejt? Känner mig lite smått impulsiv och levnadsglad för tillfället!
 
Lite såhär känner jag mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0