28e april

Herregud vad tiden går fort. Imorgon kommer jag planera klart schemat för sommaren. Jag har bestämt mig för hur jag ska lägga upp det och tur som en tok så får jag styra lite med mitt schema så att det går ihop. Min plan är heltid på mitt vanliga boende för psykiskt sjuka, första passet 12 juni. Fram till dess och mina lediga veckor under sommaren kommer jag jobba på nya HVB hemmet. 1 pass per ledig vecka och kanske något kortare extrapass som jag inte bokar in nu. Man jobbar 48 timmar i sträck där. Sen skulle jag vilja jobba några pass på förskolan i juni för barnens skull. Jag ska iallafall jobba den 21 juni för då ska vi till Trolska Skogen! Ett förslag jag hade och som vi fått bidrag till av en fond i Rengsjö. Så roligt!!


Winston fick sin andra behandling idag och borde vara frisk om en vecka! Jag saknar att kunna göra någonting med honom. Längtas till promenader och massa markövningar. Ridningen får vänta ett tag tills han är prima ballerina. Underbara häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0