Bra helg

En riktigt härlig helg är nu snart slut. Katja har vart hemma och jag har hunnit träffa henne en hel del. Inatt pratade vi långt in på småtimmarna och hur mysigt är inte det! Innan hade vi middag för Johan som fyllde år. Spelkväll och melodifestivalen. 

Har ridit två härliga ridturer med Lina och Dansa. Hästarna är lite på hugget och Dansa sprallar lite ibland. Winston vill mest hurta på bara. Idag vårstädade vi lite utanför stallet och jag älskar att känna att jag har tid att strosa runt i timmar i stallet. Känns som att denna vecka vart bra för mitt häst jag. Kommit tillbaka till lite mer ro och softning i stallet. Mer mys, markträning och lugn. Nästa vecka trappar vi upp ridningen igen och det längtar jag till. Ska dock försöka behålla mer lugn i stallet också och ta mig tiden till en liten promenad eller markträning då och då. 
En mycket glad tröttmössa imorse!

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Låter som en bra helg :)

Svar: Så himla härlig!
Hanna

2016-02-07 @ 20:56:25
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0