I <3 Röhnisch

Igår när jag öppnade min mail hade jag 41 olästa mail. Jag raderar de flesta eftersom det är reklam men hittar några intressanta. En lönespecifikation på pengar från en intro jag hade i maj som jag hade glömt bort. Pengar man aldrig haft ens i tanken kan man ju lika gärna spendera tänker jag. Mailet under är 50% REA på Röhnisch. Det är så jävla dyra saker men så himla härliga! Jag tar mig sällan råd att shoppa loss där. Nu tog jag chansen och gav mig själv detta i present för allt jag gör och kommer att göra i jobbväg framöver. Jag behöver unna mig!! Jag är inte dålig på det men jag kan bli bättre. Jag gick ändå + 103 kronor!!
 
 
 
Jag jobbar mycket i träningsbyxor och sliter grymt mycket kläder på alla mina jobb. Denna gång blev det ett par "Glory flattering tights", ett par "Shape Nova long tights", ett par "Sonia pants" och ett par likadanna gråa(de heter inte något speciellt) som jag har i rosa redan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt att du unnar dig något!!! Dessutom är brallorna snygga!!!

2016-06-23 @ 12:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0