Spännande

Jag har lite mycket nytt framför mig nu och har känt att det vart lite jobbigt. Men idag vände det inom vissa områden. Har hittat en häst som jag ska provrida. Att provrida innebär ingenting mer än att jag just provrider. Det är vad jag tror på just nu. Nya jobbet känns nytt såklart och jag har ju faktiskt haft samma arbetsplats i ett år nu så det har känts lite för nytt och lite läskigt. Men nu känns det ok. Jag har skrivit en lista med massa saker jag behöver veta som jag inte känner mig 100 på. Så det känns bra.

Så nu känns saker och ting lite hoppfullt igen! Och vilken jäkla dag jag har haft idag. Det känns som att jag lever och är driven och trycker på. Underbart! Det kan hända att jag kommer jobba i en bar nära dig snart 😉.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0