Läget

Jag mår som ett as några timmar varje dygn och det är sjukt jävla energikrävande. Min mage har kraschat och det är så tråkigt. Jag känner att jag kan stå ut med att den gör ont nu men den här tröttheten är helt sjuk. Troligtvis är det magkatarren som är tillbaka med buller och bång.
 
Jag känner att jag blir stressad eller trött av hela min situation. Jobbet är intensivt och jobbtiderna gör att jag känner att jag aldrig riktigt har tid i stallet och om jag dessutom har någonting mer under veckorna så får jag typ lite panik för att jag inte kommer att vara hemma och kunna ta det lungt. Jag har tidigare haft stallet som "ta det lugnt" tid men just nu funkar inte det utan det blir mer som en till sak att hinna/orka med. A jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta just nu men till sommaren får jag ju andra arbetstider och jag hoppas det ändrar läget. Just nu bokar jag inget mer än det jag verkligen måste och det innebär även att jag gick min sista gång på yogan för den här gången. Jag vill ha energiii! Tack!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0