Ljuvlig dag

Sol och ett jobb där vi kan vara ute hela dagarna och leka 😍. Känns som världens lyx och jag har börjat få lite smått panik över att jag ska lämna mina barn. Sovmorgonen gick sådär då jag vaknade klockan 06 haha.. skönt med en lugn morgon i vart fall.

Eftersom jag är ledig imorgon ville jag hämta hem Baltazar så åkte direkt till Växbo efter jobbet. Han är halt igen. Nu på höger fram och på grund av att ena klon har svällt upp och är utan hår. Alltså, är det inte nog nu? Han fick följa med hem trots att vi ska på tävling imorgon.

Sen snodde jag mig en middag och min underbara pappa satte på sommardäcken på min bil.

Är riktigt allergisk just nu och det värsta är att mina öron svällt igen så jag hör jättedåligt. Är väldigt påverkad och tydligen ska det osa pollen i hela helgen. Så himla drygt. Men jag vet att det går över så det är ju skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0