Maj är snart slut

Det innebär att jag egentligen skulle börja en 3 veckor lång ledighet nästa vecka!! Men istället har jag bokat in jobb. Från och med juni jobbar jag på tre jobb. Jag kommer jobba typ 60% på min förskola. 66% på ett boende för psykiskt sjuka. Och några extrapass på mitt nyaste jobb på ett HVB hem. Jag gillar att jobba! Men någon ledighet blev det inte direkt. Jag har 7 hela dygn helt lediga från jobb, vilket är vad de flesta har. Sen har jag även flera dagar då jag slutar tex 9 på morgonen så då blir ju det som en ledig dag med. Känner att det kommer att bli en härlig månad med massa variation och ett bra tempo.
 
Jag kommer att övergå till att vara timvikarie på mitt nuvarande jobb så alla administrativa uppgifter är snart ett minne blott. Igår och idag har jag hårdkört med dokumentation för att allt ska vara klart till sommaren. Så himla underbart nu när allt är klart!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0