Tillbaka

Jag har börjat komma tillbaka till mina sena kvällar och jag älskar det! Att ligga här i soffan och känna mig lite knäpp för att jag är uppe föör sent är härligt. Mitt liv har vart så inrutat ett tag och nu börjat jag planera om lite. Orken har liksom blommat fram! Jag har ju trott att det berott på arbetstiderna men det har nog mest berott på innehållet.

Jag har inte vart till stallet idag. Dagen har vart full ändå. Imorgon tänker jag nog filma lite i min hästvärld. På schemat står mys med W, träning med Dansa och pyssel i stallet såklart. Jag längtas!

Nu ska jag fortsätta titta på film, Maria Wern. De är fan lite läskiga. Nyss fick jag ringa Lina för att ha lite sällskap igenom det värsta haha..

Mina knän är på topp idag och jag NJUTER av det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0