Flyttning pågår

Ikväll är jag på jobbet och familjen har kommit hem så nu är vi utflyttade från huset även om vi inte är hemflyttade ännu. Känns skönt att ha närmare till stallet men herregud vad vi har njutit i Växbo! Att strosa omkring och bara inte göra någonting eller att ligga på altanen och lyssna på poddar! Ljuvligt!



Sista kvällen hann jag även städa bilen och klippa Katten. De saker jag hade en tanke om att göra innan jag åkte dit. Sen att kolla tvserier och läsa böcker gjorde jag inte alls, eller jag kollade på tv i en halvtimma en kväll. Vi hade tjejmiddag också, tog nog inte en endaste bild. Ska kolla med tjejerna om de tog någon..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0