Rensning ger köpstopp

Jag har rensat min garderob säkert 7 gånger det senaste året. ÄNDÅ plockade jag ihop en kasse kläder häromdagen då jag la in tvätt och kollade igenom garderoberna. Hur är det möjligt?! Jag använder massor av mina kläder. Eftersom jag jobbar på förskola så slits kläderna mycket och jag byter kläder ofta. Jag har slängt typ 5 leggins, 10 strumpor och 3-4 tunikor det senaste året. Ändå är det för mycket kläder.


Jag har nu köpstopp på svarta klänningar! ! Tänker jämt att jag inte har någon, jag har 7!! Som jag kan ha, som är fina och bara finns där i garderoben. 3 var inte så bra så dom hamnade i Säljpåsen, så jag hade 10.

Jag har typ köpstopp på alla kläder. Men om jag hittar nått jag verkligen vill ha så är det ok haha..

Det här går ju lite hand i hand med min ekonomiska sommar. Jag köper inte massa nytt. Jag säljer kläder! Fast pengarna swishas till Johan för jag har inte swisch haha. .

Jag brukar lägga kläderna i en påse och tänka SÄLJ. Men nu har jag faktiskt tagit tag i att verkligen lägga ut dom i säljgrupper och fått sälja.

Det jag behöver och ska köpa är grejer till balkongen, typ sånt där tyg och nå möbler. Bajspåsar behöver jag också nu när Ballen flyttar hem till mig igen 💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0