Back

Igår var en härlig dag! Öppnade på jobbet och fåglarna kvittrade. Vilken härlig känsla jag har nästan varje dag jag går in till jobbet. Jag ska njuta av den lite extra de här sista veckorna.


Kom lite sent från jobbet och åkte hem och bytte om innan jag åkte till stallet. Hästarna var längst ner mot Holmen så jag strosade dit och Winston kom och mötte mig. En himla tur eftersom det är stora grästuvor med vatten runt där ute. Samson kom också fram och myste en stund. Winston och jag gick hem och red ut på E en sväng. Han är seg nu när det är varmt och det är jobbigt men just nu känner jag att hellre det är svattig och pigg.

Susade hem, duschade, åt två grillade karrébitar och cyklade sen till mormor. Vi pysslade med blommor och pratade om livet. Vi skrattade och hade en härlig stund.

Efter det var det bio med E. Pirates of The Caribien. Riktigt bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0