Meditation

Jag har börjat på meditation för att våga gå på Yogan igen. Har jag berättat här om den här karln jag såg på avslappningen på Yogan? Sen ska jag bli lugn i själen och hitta ett stabilt lugn i livet.


Jag var på första träffen förra tisdagen och fick höra att jag har en otrolig andlig bubbla runt mig. Jag fattar det inte riktigt men känner att det är lite spännande. Jag har ju en sjukt bra känsla för energier i miljöer och i människor, det vet jag.  Jag klarar ju knappt av människor som mår dåligt för då gör jag det med. Så jag ska öva på att tänka mig som i en glasbubbla. Dit ingen kommer in liksom. Jag känner mig knäpp för det är ju bara en tanke?! Men ja jag ger det chanser för det är för många människor som mår dåligt.

Jag har även gått på Yoga en gång denna vecka och det gick bra! Så härligt och avslappnande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0