Nytt år - 2018

Jag tror att jag ska börja blogga igen. Saknar att kunna gå tillbaka och kolla vad jag har gjort. Så från och med nu ska jag skriva ner lite vad jag gör och hur och varför. Jag har infört lite förändringar i mitt liv för att orka och hinna med att tycka allting är roligt. Till exempel så jobbar jag bara 80% nu. Jobbar på en skola och trivs väldigt bra. Jag går på meditation för att hitta lugnet och mig själv. Jag bör ha minst en hemmakväll i veckan och det har jag lätt just nu men ibland blir det trixigt.
 
Hemma i min lägenhet har jag ju inte längre Baltazar eftersom han inte finns längre. Jag har dock 2 extra katter som heter Stina och Lilo samt en inneboende som heter Emma. Det är väldigt mysigt och vi är som en stor familj.
 
Trivs bra med livet men önskar mig en till häst ibland, skulle vilja bo i hus ibland och självklart vill jag ha barn. Men i övrigt har jag det så bra som jag kan önska.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0