Pepparkakor ala LCHF

Helt ärligt så tycker jag att man hellre ska äta EN vanlig pepparkaka än att göra dessa och äta SJU. Detta kanske är för att jag inte gillar kokos så värst mycket. Men jag är inte så hemskt mycket för kakor överhuvudtaget. Det luktade dock grymt gott när jag bakade dom! Jag har nu gjort dessa utifall det blir något nödfall i jul då jag verkligen måste ha kakor. Tror dock inte att jag kommer att gilla dom eftersom det är så sjukt mycket kokos i. Men ni kanske gör det så here we go..


under bakningen..
kryddor - kryddsmöret - blandningen

UPPDATE: Jag har inte smakat pepparkakorna, så jag vet inte hur de smakar:).

Kommentarer
Postat av: Emma

Gör kryddorna så att dom ens smakar som pepparkakor eller tar kokossmaken över?

2010-12-13 @ 13:48:52
Postat av: Jannica

Tack :) Men smakar de mest kokos?

Hoppas du känner dig bättre idag!

2010-12-13 @ 15:46:38
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0