Tjurig

En av de gånger då min tjurighet är riktigt bra är på gymmet. Idag höll jag på att dö på crosstrainern. Mina ben bara försvann under mig och det gick inte alls lika "lätt" som igår att stå på den i 30 minuter. Igår pratade jag med Hanna i telefon och var arg hela tiden. Idag var jag glad och ensam. Lyssnade dock på musik och förhandlade hela tiden med mig själv haha.. Ja men klara 20 minuter då! Det är bra! Men sen när jag kom till 9 minuter kvar så blev det, Nu är det "bara" 9 minuter kvar, Komigen!!! haha.. Jag är skit duktig på att peppa mig själv ibland. Idag var en sån dag! Men mina ben skulle nog ha önskat att jag slutade på 20 minuter. Dom var helt skakiga och sladdriga resten av passet så jag hoppade ben maskinerna idag.

Här ville jag ge upp, Så jag levlade ner och tog det lugnt till det var 9 minuter kvar:).

Idag när jag tog ur lurarna ur öronen så kom det fram en tjej och frågade om mina övningar! Haha, jag blev så paff! Vem frågar mig om övningar liksom?! Jag kan ju inget! Men se det kan jag ibland! & mina övningar är jobbiga må jag lova och riktigt bra så det var skoj!

Jag tror att jag fått en muskel i armen! Den pluppar upp när jag har armmaskinen på 15+1 vikten, HÄRLIGT va?!
Gash man ser inte hur svettig jag var.. Det rann svett om mig idag!

Kommentarer
Postat av: Zeynep

Härligt bruden :) jag vill hänga med nån mer gång ,ska ju köpa kort har jag tänkt :)jag smsar dig .kram!

2010-12-16 @ 12:45:35
Postat av: Sanna

haha din envishet är guld värd, du ger då aldrig upp!=) härligt att höra folk med energi och ett annat jävla anamma!=)

2010-12-16 @ 14:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0