Detta har jag ätit idag 16 november

Jag äter ju rester just för tillfället. Eller i alla fall saker som jag har hemma så just nu äter jag ingen sallad för jag kastade allt innan jag åkte till Stockholm. Men snart är all mat slut så då får jag handla igen. Vilket kommer att visa sig i lite roligare rätter på "Detta har jag ätit idag" inläggen. Men jag tror jag ska hålla mig i alla fall till på torsdag för nu lär jag ju har gått ner till -20 kilo. Tror inte ni?!

Stekt kyckling och bacon med vitlökscreme fraiche

Lax filé & Kyckling filé med beasås och vitlökscreme fraiche

Lax i gräddsås

Kommentarer
Postat av: Sanna

anna o jag håller tummar tår och lår!=)

2010-11-17 @ 02:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0