Bröst

Kommer ni ihåg att jag skrev om att jag kommer att fixa till mina bröst när jag gått ner allt i vikt? Jo jag skrev om en metod där man tar fett och sprutar in istället för inlägg. Jag vet inte hur bra metoden är, men låter det inte toppen?! Man tillför liksom inget som inte tillhör kroppen. Grejen är den att man måste säkert lyfta upp allt iallafall så det kanske det kvittar. Just nu när jag gått ner mer än hälften så känns det ändå ok. Mina bröst känns mindre men ändå större. Mindre är nog på grund av att jag tappat fett överallt. Större på grund av att magen och resten av kroppen är mindre nu så brösten syns liksom mera.

Hur tänker ni runt tuttar och kroppen?! Känns som att knoppen är jobbigast att få rätt för den måste man ta hand om själv oavsätt.
Fin bild va.. inte nå konstigt zoomat heller haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska iväg och prata om en eventuell förminskning, tycker det är alldeles för tungt för axlarna och nacke. Har kikat runt lite och sättet dom gör på idag (kommer isåfall även göra ett lyft) verkar inte ge alltför mycket ärr :)

2011-04-13 @ 12:25:00
Postat av: MalinKalin

Sv: Jag köpte dom på Lindex :)

Låter ju bättre med fett än med inlägg i alla fall fast jag har ingen aning om hur det går till :P

2011-04-13 @ 19:46:35
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: JJonsson

Mina blir också något mindre när jag förlorar lite fett, <b>inget dock jag hänger upp mig på</b>.

Det är väldigt fint om man har lite tränade boobies för det ger en <b>"lyft-effekt"</b> för muskulaturen stramar åt när man styrketränar. Om men däremot går ner i vikt utan träning blir man "smal-fet".

Har tänkt skriva ett längre inlägg om just det ihelgen :D

Massa kramar

2011-04-13 @ 21:31:24
URL: http://jjonsson.shapemeup.se
Postat av: Linda Larsson

Jag tänker mycket på kroppen och framförallt mage och bröst sedan graviditeten. Skulle vilja finna ett sätt att få mindre bristningar. Samtidigt som jag försöker att inte vara så ytlig och bry mig om dom. Brösten hänger och slänger och helst skulle jag vilja göra något åt det. Men det kostar mycket och är nog inget jag orkar göra. Skulle jag dock lida mycket av det senare skulle jag gärna ta till något, lyft eller nå liknande. Men det är inget som är aktuellt nu. Det viktigaste är väl endå att man mår bra med sig själv och att inte ytan stiger en åt huvudet. Man kommer endå längst med insidan. PUSS min vän.

2011-04-14 @ 18:55:39
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Malin Öberg

Jag säger som Linda Larsson här ovanför, sedan graviditeten har man börjat tänkt mer på brösten- för de är inte som förr liksom...

Men just nu är jag nöjd. Och det kan ju bli flera ungar.

Så du borde nog vänta med sådana tankar tills efter ev barn, för då blir de annorlunda igen (; hehe

KRAM

2011-04-15 @ 07:09:42
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0