Detta har jag ätit idag 3 december

Ops inte alls en bra dag idag men vafan ibland får man ha backsteps. Med detta menar jag att jag har ätit för lite, men jag var inte alls hungrig.



11:30 Frunch - ett grönt äpple. (ingen bild)
15-17 Middag - Julbord på Albertina. Allt på alla bilder ovan. Lax, sill, köttbullar, omelett, ägg, strömming, skinka, senap, en hårdbröd bit, gös och sen efterrätt. Chokladmousse med grädde och så FUSK en tårta med vitchoklad i.

Jag är fortfarande mätt, förstår inte hur jag kunde äta så lite men ändå så mycket för mig liksom. Nu är klockan två på natten och jag tror knappast att jag kommer att vara hungrig i morgon bitti men jag ska försöka äta iallafall ett ägg. Jag lägger in inlägget på rätt dag klockan 23 istället så det blir korrekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0