Björn Ferry - recept - LCHF

Jag fick en Topp hälsa tidning av min kära mamma. Jag skulle läsa om Björn Ferry tyckte hon. Detta på grund av att han går på LCHF dieten. Jag tänkte att visst fine det är alltid bra med lite nya recept och insikter.

Denna Björn är tydligen någon sport kille som har vunnit OS. Det jag blir irriterad på är att det är ikke LCHF vänliga saker i dessa recept och då kan man fan inte utge i intervjun att det är LCHF tycker jag. Fatta vad många som kanske tror på detta för om man köper tidningen så anser man ju att den är trovärdig?!

Så jag lägger ut hans recept och skriver under om det är något jag skulle bytt ut eller tagit bort för att det ska bli LCHF enligt mina åsikter. Det kommer ett recept på kategorin "godsaker" från Björn senare.
Helt ok & perfekt som förrätt!

Jag äter inte maizena, senap och röd paprika skulle jag inte heller ha i.

Röd paprika? Om jag någon gång äter röd paprika så äter jag den rå skulle aldrig äta den i en gryta eller liknande..

Mmm denna verkar ju toppen! Ska prova den nästa vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0