HELVETE

Buhu jag döör.. Mitt knä hoppade ur led precis så nu ligger jag här och vågar inte röra mig. Vem fan skapade människan såhär? Med skavanker! Jag hatar mitt knä och jag är för jävla lat för att göra knäövningarna jag fick av rehabliterings människan. Jag gör dom typ varannan dag istället för varje som jag borde. Men det är så jävla läskigt när det hoppar ur så mitt hjärta typ stannar och jag vrider sakta tillbaka skiten och det mina vänner gör så jävla ont. Sen blir jag grymt arg för att jag blir så rädd och så blir jag ledsen för att jag inte är hel.

Jag vill ha ett friskt knä som inte hoppar ur som det vill. Nu ska jag försiktigt lägga mig tillrätta här och sluta va i chock! Ingen som har bättre och lättare tips än att träna knäutfall?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0