Tränat

Jag har haft ett uppehåll med träningen i flera veckor. Har inte riktigt hunnit med eller inte haft lust. Jag vill heller inte lämna Baltazar igen när jag väl kommit hem för dagen. Men igår tränade jag och jag kommer att träna lördagar framöver, om det blir fler dagar återstår att se.

Kändes tungt att vara på gymmet igår. Efter 10 minuter trodde jag att kroppen skulle torka ut, så mycket svettades jag. Det var riktigt tungt men jag klarade självklart av mina 30 minuter på crossen. Vetskapen om att jag klarat det cirkus 30 gånger tidigare ger mig inget val liksom. Ganska skönt men även lite krävande.

Kommentarer
Postat av: sanna

härligt att se dig på banan hurtbulle!!=)

2011-02-28 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0